»Razstava Z brega na breg resda daje vpogled v Huzjanovo novejšo umetniško produkcijo, spontano kratko 'popotovanje' iz ateljeja do galerije, a vendarle je nemogoče spregledati dejstvo, da v isti sapi deluje kot refleksija in kritika številnih družbenih procesov, ki so se zgodili v umetnikovem življenjskem okolju v preteklih treh letih.«
»Umetnikov DNK – ki ga je zaznamoval skrajni socialni in družbeni strah prve polovice 20. stoletja...«
»Vse naše življenje, življenjski prostor in okolje z živimi bitji predstavljajo odnosi. Brez njih ne bi obstajalo nič.«
»Na razstavi prepleta koncepte, forme, prostore, ljudi in odnose, s katerimi se je srečeval v preteklih treh letih. Te 'vsestranske in kondenzirane 'prevode' lahko kot vedno doslej beremo skozi fotografije, objekte, slike, knjige in performans; vendar raje kot skozi izrazne medije potujemo skozi umetnikove intimne zgodbe, ki občutljivo razkrivajo premike v osebnih in družbenih odnosih.«
»Njegova dela zaznamuje življenjska vedrina, ki izhaja iz mediteranskega okolja in se kaže v barvnih intenzivnostih in izrazitih kontrastih.«
»Tu vidim nadaljevanje procesa z gradnjo terarijev ter herbarijev za proizvodnjo hrane in raznih megastruktur kot mikrobivalna okolja človeka.«
»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»Najdeni predmeti, ki v umetniku vzbujajo določene pomenske asociacije, ki jih nato z raznoraznimi likovnimi tehnikami in umetniškimi strategijami predrugači in rekontekstualizira, so pogosto starejši objekti, tudi antikvitete, ki v svoji materialnosti nosijo trenutke iz zgodovine človeštva.«
»A nič od tega ni ne uvodni ne zaključni namen umetnikovega projekta, ta je morda še najbližje dokumentarnemu pristopu, ki pa v predstavitvi sledi logiki avtorskega izraza in poskusu vzpostavitve komunikacije s svojim občinstvom.«
»Kolaži lebdečih žensk v fiktivnih okoljih urbane narave in abstrahiranih prizorov za jedilno mizo so posledica dolgotrajne zamejenosti na zgolj prostor kuhinje, rutino doma in domačih opravil, obenem pa osebna refleksija o vlogi ženske kot gospodinje in primarne skrbnice otrok.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju